Det är tanken som räknas.

Igår klockan 18.00.
Jag: Det är Truman Show ikväll! Börjar kvart i tolv.
Lillebror: Du? Kvart i tolv. Eller hur.
Jag: Jag tänker försöka i alla fall.
Lillebror: Eller hur, du är aldrig uppe en hel film. Och en film som börjar mitt i natten? Glöm det.

Igår klockan 22.00
Jag: God natt.
Lillebror: Men vi skulle ju se film?
Jag: Men är ju en evighet innan den börjar och jag är supertrött.
Lillebror: Jag sa ju det.

Jag vet inte vad det är med mig och ön. Igår ville jag gå och lägga mig halv nio men tvingade mig kvar till tio åtminstone. Det är helt hopplöst. När jag är själv och håller på med datorn eller något kan jag vara uppe hur länge som helst, men placera mig i en situation med andra människor och jag är körd.

Till Bekantens stora förtret ska tilläggas. En halvtimme efter vi satt på en film sover jag. Och det är inte det att jag inte försöker, men det går inte. Stackarn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg ♥ följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles

Postat av: Tanken räknas inte alls

"kan jag vara uppe hur länge som helst"...



Hahahaha

Hahahahahahaha



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Who are you trying to fool? Fröken "jag har aldrig varit vaken tills det blir mörkt" ska nog inte skriva att hon kan vara uppe hur länge som helst.

2012-08-20 @ 01:44:58
Postat av: annuendag

Nu ska du inte vara sådan "tanken räknas inte alls". Jag har varit vaken längre än dig minst fyra gånger!

2012-08-21 @ 20:26:54
URL: http://annuendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback