En granne som är högljudd vid sex har jag ju ändå redan...

Den här dagen alltså... Nej. Usch. Jag har dock fått en hel del gjort. Jag har pluggat, hoppat av en kurs, varit på en lägenhetsvisning, postat brev och lite annat smått och gott.

Angående lägenhetsvisningen. Köket och badrummet var väl halvbra, men det stora rummet; helt fantastiskt. 7 mil i tak och en stor öppen spis. Dessutom en djup sovalkolv så sängen kan man enkelt trolla bort. Till och med tapeterna var uthärdliga. Åh, jag vet inte hur jag ska göra. Det finns tusen anledningar till att tacka ja, och tusen anledningar till att tacka nej. För att inte tala om detaljen att jag inte ens står etta i kön. Är flera som måste tacka nej för att jag ska få den.

Roligast var i alla fall när jag frågade hur det var med ljud och sådant från grannarna. "Man hör när killen ovanpå får hemsläp. Men som tur är så är han nog inte så charmig, för det händer inte så ofta."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback