Två gånger?? På riktigt!?

När man mår dåligt uppmuntras man att vila, att sova. Eller hur? Det är enda gången dagssovning är okej utan några missundsamma blickar. Faktum är att man förväntas att sova.

I alla fall så somnade jag. Helt slut. Efter xx minuter av sömn så ringer min mobil. Alltså andra gången jag blir väckt av att någon ringer idag. Annars har det kanske hänt tre gånger totalt i mitt snart 23-åriga liv.

Värst av allt var att det var ett viktigt samtal. Kände igen numret som ett jag ringt tidigare under dagen utan att få svar. Försökte på två sekunder vakna och låta som en pigg pch glad flicka som inte sover på dagen.* Tror inte att jag lyckades speciellt jättebra dock, men personen var trevlig och vi lyckades komma överrens om att vi skulle komma överrens senare i veckan så helt upp åt väggarna gick det ju inte.

Problemet nu är dock att jag är än tröttare än vad jag var innan, men nu är jag ju alldeles klarvaken... Suck.


*Nu lät det lite som om jag hade ringt på en kontaktannons, men så är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback