Kunde inte någon informerat mig om det här?

Jag skrev ju i förrgår om hur jag inte hänger med. Om hur tiden går för fort etc. I morse vaknar jag, kollar på klockan, den är halv sju, och jag kliver upp och börjar plugga.

Sitter och bråkar med källor och efter ett tag slänger jag ett öga på datorklockan. Helt plötsligt är klockan halv nio. Hur kan det ha gått två timmar? Jag förstår inte. Sitter och är extremt förvirrad över hur jag kan ha spenderat två timmar med att bråka med diverse materialsidor.

Så långt, långt där inne i hjärnbalken börjar något litet ljus att gry. Och till slut lyckas jag med bedriften att komma ihåg att det är ställa om klockan-dagen idag. Det borde ju annonseras om ordentligt tycker jag. Exempelvis att någon går runt och knackar på hos folk och påminner dem.

Det här är nämligen inte första gången jag missat dagen för tidsomställningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback