Inte jättepedantisk när det kommer till min boning...

Jag är fruktansvärt stökig som person. Det är väldigt få som tror det om mig, men så är det. Det ni bevittnar på bilden ovan är den delen av min lägenhet som för tillfället är minst belamrad med saker. Dags att röja med andra ord.

Sedan kanske det är undanplockat tills... i morgon eftermiddag; om jag har tur. Nej, ärligt talat så lär det vara stökigt igen redan ikväll. Så värdelös är jag på att hålla ordning kring mig. En stor nackdel med att bo ensam. Och framför allt en stor nackdel om jag någon gång i framtiden kommer att bo oensam. Kommer krävas en hel del både från mig och den eventuella partnern.

Roligast av allt med det hela, eller snarare det som är mest ironiskt, är att jag avskyr att ha massa onödigt tingeltangel framme. Jag vill ha rena ytor. Jag saknar bara förmågan att hålla det så. Eller, jag har få prydnadssaker i mitt hem, är bara allt annat som hamnar överallt. Det där med att lägga tillbaka något i lådan när jag använt det klart är inte riktigt min grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback