Den där hissen alltså.

Idag lyckades jag med klassikernas klassiker. Jag hade varit på toaletten och fyllt på min vattenflaska. På vägen dit hade jag med mig dator, mobil och, föga förvånande, vattenflaska. På väg tillbaka till min bänk så gör jag plötsligt halt. Tvärstopp. Och den plötsliga adrenalinstinna paniken slår till. Jag hade glömt mobilen på toaletten. Jag tittade nämligen ner i min hand och såg endast min dator och den nypåfyllda vattenflaskan.

Nu är det dock så att, som huvudregel, har vi människor två händer. Jag tillhör denna kategori som har två. Det visade sig nämligen vara som så att jag i den andra handen höll mobilen. Så det kan bli. För att göra det hela ännu värre gick jag och skrev på ett sms när insikten om att jag glömt mobilen kom till mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback