Att åka kollektivt.

Han: Hur är det?
Jag: Bra tack som frågar, själv?
Han: Jo vars, så bra det kan vara när man åker tåg i en kupé som är varm, har irriterande folk runt sig (en tjej som pratar förhållandeproblem i mobilen och två unga killar som diskuterar världens snabbaste bil) plus att tåget är 20min sent.
Jag: Så trevligt.
Han: Förresten, vet du att världens snabbaste bil körde i 40000km/h? De körde tydligen i Australien i öknen för att inte krocka med något. 40000km/h = 11km/s. Jag dör av den här konversationen.

Han: Det sitter en kille bredvid mig som kanske kan se vad jag skriver. Bara så du vet.
Jag: Det är inte jag som snackar strunt om hela kupén. Men jag undviker i alla fall att skicka nakenbilderna jag hade tänkt skicka.
Han: Jag pratar bara strunt om de som sitter mitt emot och inte kan se. Men du kan ju maila dem så kan jag kolla sen när jag är ensam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback