Det går bra nu.

Självfallet blir det förseningar när jag ska hem så att jag missar både seminarium och grupparbete. För att göra det hela ännu lite roligare klev det på, ungefär, tvåtusen mellanstadieklassungar på spårvagnen. Roligast av allt var dock att komma hem och inse att ett paket man hade behövt ungefär i förrgår har levererats till andra sidan stan dit man inte har möjlighet att ta sig förrän slutet på nästa vecka.

För att inte låta precis som fröken negativ får jag väl lyfta fram något positivt också... Jo, jag kom på att med alla röda dagar och grejer så var det idag jag var tvungen att finna tiden att åka till stan för att köpa grejer inför sommarvistelsen på ön. Om jag inte kommit på det hade jag inte haft tid att skaffa dem. Det var positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback