De små liven.

Min Lillebror och hans kompis har en obscen mängd sådana där stora luftkuddar man lägger i kartonger för att skydda gods vid transport. De ska under sommaren linda in en av dem i dessa och sedan ska denna person hoppa i en sjö/ett hav för att flyta. Det hela ska självfallet spelas in.

De är dock i dagsläget inte på det klara med vem av dem som ska lindas in och hoppa i vattnet. Det senaste resonemanget lyder dock som följer:

Lillebrors kompis: Det vore ju mest otippat om jag gjorde det eftersom att du alltid gör grejerna i vanliga fall eftersom att jag är för rädd för att göra dem. Å andra sidan så tror jag att du är bättre på att rädda mig om jag sjunker än vad jag är på att rädda dig om du skulle sjunka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback