Uppenbarligen stresstålig.

Apa, vilken dag det var idag. Fullt upp precis hela, hela dagen. Jag satte en bulldeg på jäsning. Tre timmar senare fick jag slänga den för att jag inte haft minsta möjlighet att baka bullarna. Det gick inte direkt bättre när allt började ta slut.

Människor blir väldigt griniga när det inte finns någon grädde har jag exempelvis fått uppleva ett oändligt antal gånger idag. "Förlåt mig att jag inte hade möjlighet att gå ut och mjölka en ko!" fick jag till slut lust att skrika åt idioterna. Men det gjorde jag ju inte. Det är som vanligt bara att be om ursäkt som om man tog på sig skulden för världskrigen och le medlidande. Jag hann inte ens med bokföringen idag, vilket innebär att jag har massor av skoj att se fram emot.

Nu tycker ni kanske att jag är gnällig och negativ, och det är precis så jag känner mig efter en dag som denna också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback