Positiva Therese.

Nej, det blev inget tillfrisknande idag heller. Jag vet inte vad som är fel på mig. Tre dagar nu? Helt ofantligt. Nu när jag bara legat och mått som jag gjort har jag ändå haft fullt upp. Med att tränga undan känslor om framtid och hemlängtan exempelvis. Jag kan inte tänka på hösten utan att få omedelbar kramp i bröstet. För att inte tala om den allt för närstående tentan som jag aldrig skrev i höstas. Och, nej usch. Bara av att skriva det här får jag en vansinnig lust att lägga mig i fosterställning och liksom vagga fram och tillbaka. Alternativt hoppa utför ett stup så att jag slipper alltihopa. Ja, det hade inte varit helt fel att slippa allt elände.

Jahapp, det blev ju muntert det här. För att åtminstone försöka avsluta det här, inlägget - inte livet, någorlunda positivt så är jag hur som helst ganska nöjd över att vara sjuk just idag. Jag har nämligen fått rapporter om att det varit helt galet på jobbet idag, de fick kalla in extrafolk och allt. Något jag inte har något alls emot att ha missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback