Love, oh, love. I gotta tell you how I feel about you.

Jag: Jag skulle vilja måla om en möbel.
Pappa: Till vadå?
Jag: Vet inte.
Pappa: Alltså, vadå för möbel?
Jag: Jag vet inte. Ett bord, en stol, en pall, en bänk, något. Det verkar roligt.

Jag blev för övrigt kär i ett golv idag. Det var helt fantastiskt. Det var i gråmålad ek. Jag dog nästan så snyggt det var. Vill ha det nu nu nu! Tyvärr har jag dock ingenstans att lägga det. Men så fort jag får en plats att lägga golv på så ska det vara grå ek. Faktum är att jag vill ha allt i grå ek. Jag har ekmöbler hemma, undrar om man kan slipa ner dem och måla med någon slags genomlysande gråfärg? Eller ja, kan kan man säkerligen. Rent logistikmässigt är det dock inte speciellt enkelt, men hjälp så snyggt det hade varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback