Just my luck.

Jag var på bilprovningen idag. Det fanns tre dörrar att åka in genom. I två av dörrarna jobbade det unga killar som, åtminstone på håll, såg ut att inte vara jättefula. Jag är för all del inte speciellt klassisk vad det gäller hela den här inställningen till "snygga" killar eftersom jag som huvudregel aldrig fullt kan uppskatta någon utan att ha ett hum om personligheten, men just idag var tydligen ett undantag. Självklart fick jag dock åka genom dörr nummer tre i stället där det fanns två ovårdade gubbar.

På tal om typiskt mig så hade jag i morse för första gången på evigheter möjligheten att inte behöva kliva upp i samma sekund som jag vaknade, i stället skulle jag ha tid att ligga och läsa bortåt en timme. Något jag verkligen längtat efter att få uppleva. Efter fem minuters läsande så knackar det på dörren och jag jagas upp ur sängen med orden att jag har tjugo minuter på mig att göra mig i ordning för att åka iväg på grund av ändrat tidsschema. Nu om jag har tur så kanske jag har tid att nöjesläsa lite på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback