I ärlighetens namn vill jag nog inte veta.

Pratade i telefon med en pojke jag känner och vi kom in på... låt oss kalla det ett väldigt sjukligt spår. Vi behöver inte gå in på detaljerna, min poäng är i alla fall att det väckte en fråga som jag på riktigt har brottats med genom åren, ändå seda Suri Cruz föddes.

När det begav sig så slogs det ju nämligen upp i alla tidningar att hennes pappa ätit av moderkakan. Om det är sant vet jag inte, men det finns ju de som faktiskt har det och hur äckligt jag än finner det är jag väldigt fascinerad över hur det går till.

Jag menar det rent bokstavligt. Alltså, använder man bestick? Kniv och gaffel eller sked? Äter man hela? Äter man en bit? Äter man den rå? Kokad? Stekt? Grillad? Kryddar man den? Har man potatis och grönsaker till? Dricker man något speciellt? Gör man det direkt efter födseln? Väntar man några dagar? Fryser man ner den?

Hela proceduren alltså, hur går det till? Så många frågor kring detta, avskyvärda, fenomen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback