Hej. Mitt namn är Therese. Jag är ett pucko.

Spenderade x antal minuter med att förtvivlat leta igenom YouTube för att hitta vem i allsin dar det är jag hört framföra låten The man who can't be moved på ett fantastiskt sätt. Jag visste att det var en tjej, men mer än så kunde jag för mitt liv inte minnas.

När jag slutligen gett upp mitt sökande slog det mig som, en välförtjänt, knytnäve i ansiktet att det ju är den låten Lillebror och hans två kompisar, varav en är tjej och sjöng, spelat in som cover. Och då har jag hört den på youtube, sett den på Facebook, hört den på Lillebrors dator, sett när det uppträdde med den, etc. ändå stod det helt still i huvudet; jag kunde verkligen inte komma på vem det var innan knytnäven. Snacka om förvirrad...

Det här gav mig för övrigt världens Lillebror-abstinens. Varför kan inte han bo här för!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback