Blir vår i Linköping trots allt!

Innan jul var jag i kontakt med ett företag om eventuell praktikplats på Gotland nu under våren. Beskedet skulle komma efter jul, och idag hörde de av sig att det inte var möjligt på grund av flera praktiska anledningar vilka resulterade i att de inte kunde garantera att det fanns meningsfulla uppgifter för hela perioden.

Undrar hur mycket det kommer ligga mig i fatet nästa år, när vi egentlgien ska ha praktik, att jag nu suttit och hoppats på ett nej för att jag under julen kom fram till att jag inte ville spendera våren på ön? Och i och med dagens samtal därför blev glad över beskedet? Lagen om det jävliga kommer garanterat se till att jag inte får någon plats då.

Men, jag var välkommen att återkomma till det här företaget nästa år för att se om de hade möjlighet att ta emot mig då, så vem vet. Allt hopp är kanske inte ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback