Tur att jag inte ska till tandläkaren.

Det har hänt något med min käke som gör att jag inte kan öppna munnen speciellt mycket alls. Något som minst sagt försvårar mitt arbete när någon beställer en avsugning.* Det känns som om käken på något sätt har låst sig. Inte alls speciellt behagligt. Gör dessutom ont ner i tanden, så det gör ont när jag biter ihop. Det vill säga när kunderna inte betalar.** Och sticker ut i örat.

I övrigt så har jag varit duktig och pluggat idag. 77 sidor hitintills. Ska försöka ta mig igenom resterande 25 också så att jag blir klar med den idag. Egentligen avskyr jag sådant. När man känner sig duktig över självklarheter. Men det gör ju trots allt livet väldigt mycket trevligare.


*Ja, det var alltså ett så kallat skämt.***
**Japp, fortfarande bara ett "skoj".***
***Eller..?****
****Ja.

Kommentarer
Postat av: Joel

Det här tyckte ju t.o.m jag var kul... om du inte förklarat så tydligt att det var ett skämt då... :P

Postat av: annuendag

Jag vet, jag ville egentligen inte. Men efter lite diskussioner med mig själv kända jag mig till slut tvungen att göra det.



Men trevligt att jag i alla fall fick roa dig lite en gång, nästan åtminstone.

2011-03-06 @ 14:02:53
URL: http://annuendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback