Suck, stånk och stön.

Satt och var hur nöjd som helst över att jag hade idag + helgen helt fri från skola. Förra kursen avslutades igår, nästa börjar inte förrän måndag. Så kollade jag min mail. Det ska jag aldrig mer göra.

Där fanns nämligen ett mail med material inför kursstarten, flera pdf-filer med läsmaterial inklusive de obligatoriska övningsuppgifterna som ska vara inlämnade i början på veckan... Jag blir så bitter. Att man inte ens kan få en helg per skolår utan att ha plugg-kravet dinglande i bakgrunden.*


*Det här är lite av en student-grej, så om ni inte studerar, ignorera. Det samma om ni studerar något oseriöst.**
**Kalla mig snobb, men jag tycker att en högskoleexamen i knyppling är aningens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback