Still going strong.

Ni vet det där YouTube-klippet jag la upp i förrgår? Det med flickan som sjunger Born this way? Jag har haft det på repeat både igår (fem timmar) och idag (fyra timmar) under tiden jag pluggat.



Känner mig nu orolig för att min dator ska lägga av i protest. Så kollade runt på övriga covers för att se om jag kunde hitta någon så jag åtminstone kunde variera versionerna. Herregud vad mycket folk det finns där ute som inte kan sjunga och inte har vett nog att inse det. Hittade, till slut, denna. Killen är väldigt mycket bättre än tjejen, så pass bra att jag är villig att stå ut med tjejens röst. I alla fall någon gång då och då.

Tilläggas bör att jag inte gillar orginalversionen från fröken Gaga herself.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback