Säga vad man vill om Melodifestivalen,

men det var verkligen skoj att se att Karlsson på taket ännu finns med oss. Var rädd att han hade försvunnit helt ur strålkastarljuset.

På riktigt? Hur tänkte de där? Kan ju inte finnas en endaste människa, som är någorlunda Lindgren-bevandrad, som inte såg hur det såg ut? Vad tänkte stylisten? Men, för att uttrycka det milt, så var det ju inte bara Taket-pojken som hade problem med utseendet.

Jag tror på riktigt att jag skulle kunna bli en fantastisk stylist. Eller, varför vara så narrow-minded, tyckare helt enkelt. Jag skulle kunna tycka till om det mesta. Områden jag känner extra starkt för är dock just kläder, TV, reklam, tidningar, hemsidor etc. Ställen där det visuella spelar roll helt enkelt. Så många katastrofer jag hade kunnat bespara världen.

Så om du känner att ditt företag, din image eller vad det nu kan vara behöver en tyckare. Call me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback