Och då är det mig folk kommer till när de har datorbekymmer...

Bytte toner till skrivaren idag. Var lite nervös över att den inte skulle fungera eftersom jag köpte den billiga varianten. Sätter i den. Trycker på "Skriv ut". Ingenting händer. Tänker att det kanske tar en stund så här första gången. Väntar en minut. Börjar svära inombords. Avbryter utskriften. Plockar ur och i tonern igen. Trycker på "skriv ut". Igen. Inget händer. Igen. Svär ännu mer inombords.

Får en uppenbarelse. Jag har visst inte satt i usb-kontakten från skrivaren i datorn. Jaha. Skäms. Sätter i kontakten. Skrivaren plockar direkt upp ett papper för att börja skriva ut. Det fastnar i princip omgående. Svär grovt inombords. Plockar loss pappret. Försöker igen. Fastnar. Helvete! Kom på att jag kanske la i för mycket papper när jag fyllde på nyss? Tar ut lite papper. Försöker igen. Success!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback