Nu kanske den "goda" morgonen kan börja.

Vaknade kvart i sju, helt förstörd efter en vidrig mardröm som kortfattat gick ut på att pappa, på julafton, låg i något vattendrag och väntade på att jag och några andra personer skulle hitta honom och rädda honom innan han dog. Han hade ramlat i när han fiskade men vi visste inte alls var på Gotland han var. Efter massor av timmar hade vi ännu inte hittat honom.

Inte en chans att jag tänkte somna om och riskera att återuppleva den drömmen så jag klev upp och satte mig med kompletteringsuppgiften för seminarierna jag missade innan jul. Nu, två och en halv timme, senare är jag äntligen klar. Fast jag är ändå glad att det inte tog längre tid. Hade lika gärna kunnat ta hela dagen. Nu är det i alla fall inskickat och förhoppningsvis tycker föreläsaren det är okej så att jag kan gå vidare med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback