Jag är väldigt uppmärksam på min omgivning.

Han: Tänkte bara fråga om du fikade i G:a Lkpg i lördags?
Jag: Mm.
Han: Du hälsade inte på mig då.   
Jag: Var du där?
Han: Ja, jag satt i det lilla rummet. När jag kom hade vi ögonkontakt och jag vinkade, men du tittade bara bort då.
Jag: Nee? Haha, märkte jag inte alls av. Så hemskt!

Ja, det var hemskt att jag inte la märke till människan. Till mitt försvar måste vi ju ändå vara överens om att det varit snäppet värre om jag lagt märke till att vi hade ögonkontakt och han vinkade och jag därefter tittade bort med flit.

Man kan ju inte ändra det förflutna, men jag blir ändå lite bitter att jag missade chansen att åtminstone få några glimtar av honom. Han är inte direkt ful om vi säger så. Och för all del en av de viktigare personerna i mitt själsliga liv, men det var ju där och då underordnat chansen att ha fått titta lite på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback