Dagens dilemma.

Idag har jag ett möte på skolan. I fantastiska femton minuter. Förstår ni? Jag vet inte hur jag ska klara av det. Bäst jag tar med matsäck. Nej, ärligt talat är det ganska irriterande att bara ha en femtonminutersgrej. Hade dock tänkt kombinera dessa med en tur på stan för att få lite lön för mödan att klä på sig och sådär, men jag vet inte jag. Blåser så mycket och växlar mellan soligt och igenmulet. Vill ju inte gärna fastna i en snöstorm.

Å andra sidan vill jag väldigt gärna gå på stan. Min endra utgift, förutom livsmedel och skolböcker, sedan november är en toner till skrivaren. Hur deprimerande är inte det!? Nej, jag behöver verkligen spendera. Jag behöver nytt, roligt och fräscht.

Jaja, jag får helt enkelt se när det börjar närma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback