Lacket höll nästan.

Idag skulle jag hjälpa pappa på vedbacken. Efter att ha krånglat på mig långbyxor, jeans(!!!), tröja, skjorta, gammal jacka och mina gummistövlar gick jag ut till pappa. Hållandes i ett par arbetshandskar.

Jag, buttert: Du har faktiskt en son till sådant här.
Han: Det är väl bra att jag kan ha användning för min dotter för sådant här också?
Jag: Men det är ju inte till sådant här du har uppfostrat mig? Se här, jag har silverglittriga, långa naglar, om jag var uppfostrad till sådan här hade jag ju inte haft de här naglarna?
Han: Det är aldrig för sent att börja.

Så, det har jag roat mig med idag. Jag har en svag känsla av att mina armar och min rygg kommer vara lite kinkig på mig i morgon efter att ha burit och staplat bortåt två kubik ved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback