Glömma vadå? Alt. Hur många utropstecken är för många utropstecken. Alt. Uppfinningsrikedomens sötma.

Han: Vill du ha Britneyskivan i present?
Jag: Det var en fin tanke, men nej tack. Har ju inte ens öppnat förra än. Kommer älska dig för alltid om du ger mig sådan där skrapgrej* dock!
Han: De var svåra att hitta eller? Men vi får se vad tomten kommer med!
Jag: Ja, med det är ju ingen utmaning för en karlakarl som du!
Han: Men då får du glömma bort det här så det blir en surprise! Skulle jag inte hitta det så trär jag på en svart sopsäck på en plauwoodskiva som du kan rista i!


*Jag vet inte vad de heter. Var någon grej jag hade när jag var yngre. Är som en tavla med motiv som man skrapar fram så är det guld/silver/koppar/etc. under så motivet blir glansigt. Oj, vilken bra förklaring. Jag har i alla fall för mig att det var hur kul som helst och har letat ihjäl mig efter sådana att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback