Snälla, låt mig slippa.

Om jag aldrig mer i mitt liv behöver se en "proffsfotografspegelbild" så kommer jag bli en mycket lyckligare flicka. Ni vet de där fotografierna som vanliga Svenssons går till en "proffsfotograf" och tar och alltid är det en set up när de sitter vid ett spegelbord så att de speglas i det. Så är de sminkade av en "make up-artist" och har valt ut sina allra finaste kläder, ler töntigt och några dagar och många penningalappar senare får de några fult retucherade bilder hem i brevlådan.

Seriöst. Sluta med sådant. Det är så avskyvärt och fult. För att inte tala om tragiskt. "Modell för en dag" absolut - det är många av de riktiga modellerna som sitter nersminkade vid ett spegelbord i taskigt ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback