Klockrent.

Ja, liksom häromåret när landets småtjejer blev betagna av Björn Gustafsson har jag blivit Nemo-frälst. Nej, det är inte speciellt coolt, men det är ändå något jag aldrig varit så vem bryr sig om hela världen* vet om det?

Jag har ingen förklaring till min nya passion, men jag har ett exempel jag tänkte delge. Det är från hans chatt efter gårdagens program på Kanal 5. Det är så rätt helt enkelt. Det är så en pojke ska vara personlighetsmässigt.


Monica Varför har du sex med så många?
nemo FÖR.
ATT.
SEX.
ÄR.
SKÖNT.



*Lätt överskattning om hur många som kommer läsa detta alternativt höra mig säga det live.

Kommentarer
Postat av: picks

bra svar. och uppenbarligen finns det dumma frågor!

2010-10-01 @ 08:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback