Att smickra en flicka.

Pojke, ser flickans volangsängkappa: Du har gjort om. Vad är det här? Det blir ju som att vara med en tolvåring.
Flicka: Jag är faktiskt tjugotvå.
Pojke: Jag är inte säker med den här.
Flicka: Du kan få se mitt legg om du vill?

Nu säger jag inte att det här är en självupplevd upplevelse. Å andra sidan säger jag heller inte att det inte är det. Oavsett är det inte direkt en bra "Hej, första gången vi ses efter sommaren"-replik. Samtidigt är det ju roligt att personerna i historien har en sådan avslappnad relation till varandra att de fritt kan säga vad de tycker om varandras tillgångar.

Till saken hör nämligen att flickan sörjde att det inte gjort ont när pojken tatuerade sig. Eftersom att flickan avskyr tatueringar. Och sa det till pojken. Så vi, eller jag menar: Så personerna i historien är väl kvitt nu.

Dessutom är flickan i historien faktiskt en prinsessa!

Kommentarer
Postat av: picks

haha du, eller jag menar, prinsessan i besrättelsen, visade väl inte sina blommiga skrivdon?

2010-09-20 @ 21:26:39
Postat av: gotland

Haha, nej. De höll jag, eller hon. Eller vem försöker jag lura? (=P) JAG höll dom undangömda i hurtsen. Fast å andra sidan: jag hade puderrosa klänning på mig så det var nog kört oavsett blommiga mappar eller inte... =)

2010-09-20 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback