Svordom hals.

Tre morgnar i rad har jag vaknat och nästan gråtit för att min hals gjort så ont. Idag har jag dessutom somnat två gånger under dagen á två timmar. Kan jag inte bara få bli frisk? Så otroligt trött på det här nu. Jag var ju så gott som bra ett tag.

Mitt psyke orkar inte mer så på måndag ringer jag till Vårdcentralen om det inte blivit bättre. Något om verkligen borde visa på hur dåligt jag mår eftersom att alla som har lite koll på mig vet att jag avskyr, avskyr, avskyr allt som har med sjukhusrelaterade saker att göra.

Men nu är det kväll så nu börjar jag få sådär hiskeligt ont igen. Ska försöka göra mig lite soppa och sedan hoppas att SVT är snabba med att lägga upp "Det vilda Ryssland" på Play så jag kan se det innan det är sovdags. Man skulle ju kunna tro att fyra timmars dagssömn skulle göra en pigg. Inte direkt fallet. Men det ringer någon slags klocka som säger att SVT lägger upp materialet först dagen efter sändning, hoppas klockan ringer fel förRyssland är vad jag lägger hela mitt hopp till denna avskyvärda kväll.

Kommentarer
Postat av: Joel

Testa dricka vodka, kan döda bakterier... Seriöst tips om du inte överdriver intaget, då blir det mindre seriöst tips...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback