Ledsengubbe.

Jag blir så bitter. Jag kan inte gå till skolan idag av olika anledningar och eftersom jag redan missat tusen föreläsningar, give or take, så känns tentan så gott som körd. För att inte tala om* att jag igår gjorde mig till och flätade håret och grejer efter duschen så att mitt hår skulle vara lockigt och fint idag.

De missade föreläsningarna är självfallet värst, men det där med håret känns i hjärtat det med. Och inte att förglömma mina naglar som nu ingen annan än min granne sett...


*Mitt nya favorituttryck i skrift?

Kommentarer
Postat av: picks

vi har fått en sprillans ny torktumlare i tvättstugan :)

2010-10-15 @ 10:50:36
Postat av: Gotland

Nu måste jag göra dig besviken att inte förstå igen..! Jag har legat av mig utan ditt fysiskt närvarande sällskap =( =)



Om det inte bara var så att du ville informera om den nya torktumlaren det vill säga; i så fall: Grattis!!! =)

2010-10-15 @ 15:19:20
Postat av: Gotland

Wait, I think I got it now! =)

2010-10-17 @ 13:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback