Känner mig helt plötsligt ovanligt ensam.

Jag känner mig lite lurad, eller snarare besviken kanske. Förmodligen både och. Inom loppet av bara några dagar har nämligen mina tre favoritkändispojkar i det närmaste helt dalat från min himmel. Alexander Skarsgård genom att stå och bröla på någon fotbollsmatch. Nemo genom att göra något konstigt med sitt hår och hänga med knappt lovliga småungar.

Slutligen så gör Jason Ritter inte det jag behöver från honom i The Event. Jag vill ha tillbaka honom i Parenthood med Lauren Graham och deras olyckliga kärlek som får mitt hjärta att krossas bara för att han är så lik en pojke jag en gång hade i mitt liv.

Suck är ett ord som aldrig känts så berättigat som nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback