En vit lögn hade dock inte skadat.

Jag var iväg en sväng på ungefär fem minuter och frågade han jag pratade med om han hade saknat mig. Han svarade inte på frågan utan fortsatte om annat så jag påpekade att det var ett snyggt undvikande av min fråga. Till svar fick jag: Är det bättre att jag säger som det var? Att jag fastnade i trellis-diagram för convolutions-avkodning och inte tänkte på att du var borta?

Och hur ska jag veta om det är bättre när jag inte kan relatera till vad det han gjorde var?

Kommentarer
Postat av: picks

han hade nog längtat hela dagen efter att få outa de där teknolog-uttrycken till en outsider så jag tror du kan ta det som en komplimang. han ville impa på dig.

2010-10-24 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback