I like 'em soft.

Jag tänkte att vi skulle prata lite om snoppar. Mjuka snoppar för att vara helt exakt. Det vill säga snoppar i sitt icke erigerade tillstånd. Det är min favoritsnopp, när den används korrekt. Med användande syftar jag inte här på någon slags avancerad "hur man får in en mjuk i..."-grej. Utan pojkens relation till den mjuka snoppen.

För att hårdra det hela finns det två sorters pojkar. De som skäms att visa den mjuka versionen, och de som inte kunde bry sig mindre om vem som ser den mjuka versionen. Det jag försöker komma fram till är att typ två, den sortens pojke som inte ser något behov med att gömma undan den mjuka, är den sortens pojke jag personligen finner attraktiv.

Nu lyckades jag helt tappa tråden vart jag var på väg någonstans... Grundstommen i vad jag ville ha fram var i alla fall att jag personligen anser det vara ett säkert tecken på skön, avslappnad relation till sig själv och sin situation. Ett bra självförtroende alltså.

Sedan är det ju för all del sällan man kan veta huruvida det här karaktärsdraget föreligger hos en pojke eller inte om man inte utövar någon slags verksamhet där nakenhet krävs; jag ville i alla fall bara passa på att slå ett slag för den mjuka snoppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback