Suck.

Sedan jag postade förra inlägget har jag fått tre sms och två msnplingar om att jag inte alls var ful på bilden. Och rätta mig om jag har fel, men skrev jag någonstans att jag tyckte jag var ful?

Missförstå mig rätt, jättekul att höra att de här personerna inte tyckte jag var ful - men bara för att jag skrev att bilden inte förmedlade hur snygg jag kände mig, det vill säga världens snyggaste, så innebär det inte per automatik att jag klassificerade mig som ful.

Och inte för att jag är den som är den, men man skulle ju, i och med Tyra Banks-anekdoten, anta, eller åtminstone misstänka, att tonen i inlägget inte var den samma som den läkare använder sig av när de ska berätta att en nära anhörig avled under operationen...

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Problemet är bara att mitt internet är för segt för att ladda upp den. Åker hem nästa vecka så då ska det nog bli av.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback