Nog det uddaste innehållet i kundkorgen jag gått till kassan med.

Idag orkade jag verkligen inte laga mat så jag bestämde mig för att åka och köpa tortellini, det är ingen jättehöjdare men jag fick ett sug. I alla fall fick en kompis reda på det och undrade om jag kunde köpa några saker till henne när jag ändå var i krokarna. Och eftersom att jag är världens bästa människa svarade jag så klart ja.

Det hon ville ha vad fläskpannkaka, bulle, chips och bearnaisesås. Lite annorlunda kombination. I alla fall så visade det sig att bean var till en av hennes kompisar från vilken hon hade lånat det i en nödsituation. Jag hjälpte alltså inte bara en utan, indirekt, två personer, om inte det är värt en helgonförklaring vet jag inte vad som är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback