Kanske hinner i morgon eller på fredag.

 


Jag har ett problem. Jag har inga skor. Ja, man kan ha garderoben full av skor utan att ha några skor. Jag har nämligen inga skor att ha nu.

Har senaste veckorna bott i de fantastiska undren ni ser här ovanför. Men nu, när det är maj, känns de inte helt rätt längre. Kan ha med det faktumet att de är fodrade och att det nu är just maj att göra. Problemet är i alla fall att jag inte har några ersättare.

I de där skorna känner jag mig som en amazon*, det gör jag inte i några av mina andra skor. Något som gör att jag inte känner mig redo att skiljas från dem. Alltså måste jag få tag på ett par nya amazonskor.


*Krigartjejerna, inte bilen.







På tal om skor: Varför i hela fridens namn finns inte de här skorna i Linköping!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback