Jag känner mig väldigt fräsch idag.

Håret har jag i samma inbakade fläta jag gjorde när jag kom ur duschen igår. Istället för att byta om från sovkläder till vakenkläder i morse klädde jag bara på mig en kjol som komplement till sovskjortan. Med min damm-paus som enda undantag har jag sedan klockan 06.30 har suttit framför datorn.

Faktum är att min enda kontakt med omvärlden idag består av ett fönster på glänt, tre mail, trettio sekunder med lillebror på mobilen och en FB-grej. Vilket för all del är tur med tanke på min fysiska uppenbarelse idag.

Kommentarer
Postat av: picks

min dag har inte varit bättre den. vaknade upp efter en senapsfylld natt med sprängande huvudvärk och en dag att se fram emot framför datorn. allt jag dock har lyckats åstadkomma är att klä mig i ett par slitna shorts, diska ett par glas och sova bort halva eftermiddagen i soffan. nu slösurfar jag samtidigt som jag kollar på 2 1/2 män. börjar se ett mönster...

2010-05-15 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback