Bra söndag, bra söndag.

Stället där jag ska hämta ut öppnar inte förrän klockan tio, alltså kunde jag inte åka till affären som öppnar klockan nio som jag hade tänkt. Klockan tio har jag även tvättid, något som jag såg fram mer emot innan jag kom på att jag aldrig hittade något fint sommarpåslakan - alltså blir det back till same old, same old.

Jag hade fått mail från uppsatshandledaren som frågade hur det gick med uppsatsen, min rygg är helt krokig efter gårdagens släpande, min nacke stel efter gårdagskvällens målande, jag tror det regnar ute och jag måste plantera om min blomma.

Dessutom känns det som om jag inte sovit en endaste minut i natt så jag är trött som få.




Tänk om man kunde strunta i allt och åka till Tornby istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback