Inte bara skor jag har många av.

Idag efter skolan åkte jag en tur till Tornby för att se om en vårjacka jag ville ha fanns där, vilket den så klart inte gjorde. Gick även en snabb sväng i IKANO-huset och precis när jag var på väg hemåt igen gick jag förbi Scorett. Jag hade nobbat det på vägen in för att jag inte kände mig på skohumör men så hamnade jag där på vägen ut.

Så nära var jag att komma hem med allt i plånboken i behåll förutom 100 kronor i örhängen och hårspännen. Men där inne stod den på en hylla. Väskan. Och jag kunde inte stå emot. Den ser inte helt rätt ut på bilden, men på riktigt är den fin.

Älskar för övrigt att den är från Tiamo eftersom att min droglåt för tillfället är Te Amo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback