I morgon är dagen. Är inte dagen.

Idag innan jag begav mig iväg till affären tog jag några minuter och läste flygbladet för att se om det fanns något roligt. Och vad var det inte extrapris på om inte färsk, hel kyckling. Vad är oddsen att det är nedsatt samma vecka jag haft kycklingbekännelsen?

Nej precis, jag tog det självklart som ett tecken på att i morgon var dagen jag skulle laga helstekt kyckling. Ja, enda tills dess att jag kom ut ur affären och insåg att jag hade glömt att köpa det. Då blev det istället ett tecken på att jag inte skulle laga min första helstekta kyckling i morgon.

Just på grund av denna lätthet när det kommer till manipulation som jag inte tror på tecken, eller statistik.


Picks! Hittar inte min mobil så: Mötte Kenzoos namninspiratör på vägen dit. Förstår att du kommer vara deprimerad resten av helgen för att du missade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback