To do.

Jag kan för mitt liv inte bestämma mig för vad jag ska göra i morgon. Jag borde gå ner på stan och utträtta de sista ärendena jag måste få avklarade innan jag lämnar Lkpg för den här säsongen. Jag borde skrubba badrumsgolvet och ugnen. Storstäda lägenheten. Ja, ni för står. En hel massa skoj saker har jag att välja på.

Fast eftersom jag förmodligen ska en sväng förbi campus på fredag kan jag lika gärna vänta med stan tills dess. Ja, det får nog bli badrumsgolvet. Det ser jag i och för sig fram emot. Älskar när det är alldeles rent och luktar klor i badrummet. Det enda som talar emot det är knäna, kroppen brukar inte uppskatta övningen att ligga på alla fyra med knäna mot kakelgolvet. Eller varför inte en förmiddagspromenad inkluderande en sväng förbi marsvinen? Jag kan ju inte åka till ön utan att ha hälsat på marsvinen.

Och nu är det, för övrigt, bara en vecka kvar tills jag börjar jobba. Helt sjukt. Jag hoppas verkligen att det blir så bra som jag har föreställt mig att det kommer vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback