Installerad och klar.

Nu är jag framme på ön och garderober och lådor fyllda. Gårdagen spenderades först i Norrköping city tätt följt av en vända på Kolmården, hel fantastisk dag med andra ord.

Det här paraplyet fick jag i present av pappa i Norrköping. Thereseigare kan inte en sak bli utan att vara gjord av mig. Fantastiskt!



Marsvinssläktingar.



Delfinerna. Vad ska jag säga? Jag älskar delfiner. Jag kommer alltid vara lite bitter över att jag inte blev delfinskötare.



Om man är törstig men inte orkar gå till vattenskålen kan man alltid dricka sitt kiss. Det tyckte i alla fall den här typen.



Den här elefanten var helt koko. Stod så här med rumpan till och skakade på huvudet. Under hela den dryga kvart vi var där i alla fall.



Ögontjänare för att få gräs av barnen.



Vacker snöleopard.



Nej tack. Jag vill inte sticka in min hand där och jag finner det väldigt opassande att ha en sådan här ståendes på  en plats så välbesökt av barn.



En nallebjörn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback