Latmaja inkl. lite mer.

Äntligen lite ledig. Igår var min sista dag på mitt långpass och nu har jag hela helgen ledig. Hela två dagar. Eller, ja. Nu är det ju snart bara en och en halv kvar, men i alla fall. Hitintills idag har jag inte varit ur sängen mer än att jag åt frukost med pappa i morse innan han åkte iväg. Ord kan inte beskriva hur skönt det är att vara så här lat som jag varit idag efter att ha varit igång med sex dagars intensivt socialitetsjobb plus grannfest igår kväll.

Nu är det i alla fall bara två veckors jobb kvar och efter det verkar det i nuläget som att det blir tillbaka till Linkan direkt, inget som jag egentligen har lust med. Har riktigt otrevliga föraningar om att det här året och även nästa kommer bli värre än vad våren var, och våren var riktigt, riktigt illa. Orkar inte det egentligen, våren var knappt genomlevbar. Nej, usch. Jag vill inte. Men vem vet, jag kanske har fel. Men förmodligen inte.

Peppy skrift efter att ha varit tyst i flera dagar, eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback