Saknar dem redan.

> Jag har varit hos min faster. Där finns inget internet. Tack gode gud att jag har kortat ner min "bloggar jag läser-lista" ordentligt, annars hade jag varit upptagen med att läsa ikapp under en evighet eller två.

> Det är väldigt deprimerande att se Lillebror och pappa gå ifrån ens lägenhet när man inte varit ensam sedan den 22 december. Det blir just ensamt.

> Människan som kom på att man skulle packa upp sina tillhörigheter efter att man varit ute och farit var för övrigt en riktig idiot.

> Människan, i detta fall: jag, som fått för sig att rensa ur garderoberna och förrådet i morgon är även denna en idiot.

> Jag var och storhandlade med Lillebror och pappa på Maxi nyss så alla skåp är fyllda med mat - men det finns absolut inget som jag är sugen på här hemma nu.

> Jag är å andra sidan inte sugen på något annat heller.

> Kallt!

> Min blomma överlevde!

> Ja, ja - jag ska börja packa upp nu... Snart åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback