Finland x3.

På MSN.
annuendag: Är du sådan? Som har med någon ny hem efter varje krogbesök?
Finland: Nope
annuendag: Okej. Inte jag heller. Jag gick hem ensam båda gångerna.
Finland: Haha. Båda gångerna? Imponerande.



Bonus:
Finland: Men det skulle vara enklare om man hade en svinrik fru som kan städa och laga mat. Vart hittar man sådana?
annuendag: Var inte Anna Anka på väg att skiljas? Hon promotar ju dessutom dagliga avsugningar - något som många pojkar är för
Finland: Tja. Det vore ju kanske nått. Får skippa linserna bara


För dig som är intresserad:
Finland: "Rik kvinna sökes som kan laga mat och städa. Gör dig ej besväret om du har en vidrig dialekt eller ser ut som Anna Anka"

Kommentarer
Postat av: picky (omväxling förnöjer)

Jag höll på att sätta i vrångstrupen (av överraskning) när jag såg det nya utseendet på annuendag! jag ÄLSKAR skorna i högra hörnet...

2010-02-02 @ 16:24:16
Postat av: Imremerethe

God bless you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback