Backfired.

Jag har definitivt lagt ner för mycket tid på den där smssidan. I morse hade vi gruppmöte klockan nio och han jag jobbat med kom inte för att han hade försovit sig på grund av en alldeles för rolig utekväll. Jag var stressad och blev därför irriterad, några timmar försent kom han i alla fall och jag hade ungefär en kvart på mig att uppdatera honom på vad som hänt för jag skulle vidare till en annan grej.

Kom på att jag säkert varit otrevlig så skulle be om ursäkt för det via sms efter att jag lämnat rummet där vi satt och eftersom jag läst massor av sådana där felsms bestämde jag mig för att låtsas som om jag skickade ett om honom fel till honom. Jag tog i ordentligt och använde mig av lite en annan i rummet sagt när han kom in så att han skulle förstå att det var på skoj. Det hela gick snabbt och när jag väl skickat det kom jag på att han kanske inte alls ser det självklara i det som jag gjorde och kanske tog det på allvar. Eller ja, han kunde ju inte veta att jag var på felsms-mode, sambandet var ju inte helt klart om man inte var i mitt huvud.

Han svarade skrattande att det var felsms-material, men jag kände mig jättehemsk för han trodde säkert inte på mig när jag skrev att det var med flit jag skickat det. Jag hade inte trott på det om det var jag som fått det. Och nu har jag jättedåligt samvete.

Klantmaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback