Tanken har inte ens slagit mig.

Innan jag åkte till ön blev jag belagd med sexförbud av en pojke jag känner. Hitintills har det inte krävts någon som helst ansträngning att leva upp till det.

Jag har halsont, hosta, munsår*, mensvärk, huvudvärk, nästan inga krafter och ont i revbenen. Tro det eller ej, men sex är inget jag ens övervägt.

Med det sagt så innebär det inte att jag låter någon jag inte är tillsammans med diktera huruvida jag ska idka sexuellt umgänge eller inte. Men han kan ju få tro att det är på grund av hans förbud jag håller mig ifrån det, det är ju trots allt juletider.


*Så fruktansvärt vidrigt! Är mitt tredje eller fjärde i livet nu och jag lider. Stackars folk som har det ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback