Jag har fastnat lite för den här flickan.

Hon har gjort miljontals klipp, ungefär. De allra flesta, av de jag sett, är väldigt clever tycker jag. Just den här sketchen är verkligen en jag kan relatera till.

 

Många som gör någon slags "videoblogg" är riktigt vidriga på det. Jag brukar som huvudregel aldrig titta, speciellt inte om det är reklam innan; men om folk gjorde dem med ett sådant här underhållningsvärde skulle världen vara väldigt mycket bättre. Men det kanske är bara jag som inte tänder till på "ehhhh. idag har jag..... eh.... jag köpte en latte! och.... ja idag har jag ett rosa linne på mig, se! och jag står i badrummet för att det är så bra ljus här... och... titta på min schampooflaska oj, det syns kanske inte det var lite mörkt där, men ah den står där i alla fall, hihi *pillar med håret och speglar sig i spegeln, plutar med läpparna*". Suck.

 

Förresten, någon mer jag verkligen gillar är Michelle Phan. Men om man inte gillar sminkning är det förmodligen inte något ni håller med om. Tycker hon är bra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Joel

jag tänker inte säga att kvinnor dessutom oftast gör usel humor... men här... ja, du har bra smak helt enkelt ;)

Postat av: annuendag

Ha! Det måste du ju säga eftersom jag läser, och from time to time komplimenterar, din blogg =P

2010-12-12 @ 10:49:43
URL: http://annuendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback