Good old days.

Picks pratade om Twitter idag och då kom jag på att jag faktiskt har en. Mest för att jag ville ha "annuendag". Eller snarare så att jag inte ville att någon annan skulle ha den. Jag lyckades dock producera tjugo tweets. Och om jag, opartiskt så klart, får säga det själv så tycker jag ändå att jag lyckades få med någon poäng. Illamåendeinformationen känns dock extremt onödig.
www.twitter.com/annuendag

Jag minns dock, med värme, hur jag tyckte det var bekvämt med Twitter för de där små tankarna det inte kändes värt att ha igång bloggen för. Som en slask för tankar man inte vill vara den enda i världen som ha hört. Men Twitter utan någon som följer den känns extremt ovettigt. Då är man ju ändå ensam.

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Jo, precis, man blir lite irriterad på sig själv för att man påverkas så mycket av vad någon eventuellt tycker eftersom att det ofta inte stämmer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback